söndag 29 januari 2012

Julen 2011(Uppgift 1 Webbproducent)


Julen är till för de små...!?
Ibland undrar jag om julen egentligen handlar om att "what doesn`t kill ya makes ya stronger", i alla fall ur föräldraperspektiv!
Men jag går på det varje år. Dopaminet jag får av att alla barnen ler nöjda och inte kivas timmarna efter tomtens besök, är lika belönande som efter en lååång joggingrunda!
Så härhos oss blev det en God jul igen, och vi lyckades överleva på skåpsresterna till Januarilönen:-)
När Februarilönen kommit är konsekvenserna av julens gåvor lika suddiga som smärtan vid en genomliden förlossning, och ungarna har börjat ringa in i leksakskatalogen det de önskar nästa födelsedag.
Men nu har vi hoppet om 2012-12-21... Jag kan tänka mig att använda en större del av min visakredit nästa jul-bara fär att den blir av:-)
Foto: Daniel Olausson

Inga kommentarer: